FAQ

Kolik bych měl ideálně měsíčně spořit, když chci kupovat stříbrné mince?

Záleží na Vás, kolik chcete mít nakoupeno kovu. Rozumné je nastavit si trvalý příkaz tak, aby bezpečně překračoval průměrnou cenu na jednu minci. Jestliže posíláte na Váš Stříbrný účet pouze minimálních 500 Kč, nemusí to vždy na jednu minci stačit. V prvním nákupu se Vám tedy nákup neprovede - za rok tedy budete mít méně nakoupených mincí. Rozumné je nastavit ve vaší bance trvalý příkaz tak, aby každý měsíc proběhl nákup alespoň jedné stříbrné mince. Tak budete mít za rok zprůměrovanou cenu naprosto ideálně - v každém měsíci budete mít za aktuální cenu alespoň jednu minci.

Nejčastější úložkou klientů spořících do stříbrných mincí je momentálně 1.000 Kč, druhou v pořadí pak 2.000 Kč. Minimálních 500 Kč je až na třetím místě. U dalších produktů je vhodné posílat více, přibližně cenu jednoho kusu.

Když mi na konci roku pošlete nakoupené mince, a nebude jich 100, bude se můj nárok na bonus sčítat nebo ne?

Samozřejmě se Vám nárok na bonus převede do dalšího roku, v plném rozsahu. Další nákupy se Vám budou dále přičítat, až dosáhnete na bonus. Poté Vám bude bonus připsán na Váš Stříbrný účet. Je však třeba splnit základní podmínku bonusů, tedy posílat minimální částku každý měsíc, bez přerušení.

Chci spořit do Maple a do zlatého slitku, jde to na jednom Stříbrném účtu?

Na každý typ spoření Vám zdarma zřídíme samostatný Stříbrný účet. Číslo účtu je zároveň variabilním symbolem pro Vaši platbu. Když k nám dorazí vaše platba, podle variabilního symbolu (čili podle vašeho čísla učtu) víme, na který z vašich účtů Vám peníze máme připsat. Můžete tedy mít několik Stříbrných účtů. Ať již pro různé produkty nebo třeba oddělené účty pro své děti či vnoučata. Jen je třeba mít na paměti, že se každý účet chová samostatně. A to jak z hlediska plateb, tak podmínek získání bonusů.

Proč doporučujete zřízení trvalého příkazu k platbě na Stříbrný účet?

Trvalý příkaz Vám zajistí, že nezapomenete zadat včas platbu a tudíž nepřijdete o bonusy ve zlatě a ve stříbře. Pamatujte, že podmínkou pro získání bonusu je pravidelné ukládání prostředků na Stříbrný účet. Trvalý příkaz se proto jeví jako optimální.

Je založení, vedení účtu a transakce opravdu zdarma? Nejsou zde skryté nějaké poplatky?

Nejsou - založení Stříbrného účtu , vedení účtu, připisování vkladů a výběrů, roční skladování kovu, to vše je zcela zdarma. Zaslání nakoupeného kovu jednou ročně je za cenu poštovného. Pokud využíváte Stříbrný účet pro pravidelné ukládání prostředků do drahých kovů, máte vedení, transakce, skladování po celý rok a správu zcela zdarma. Zaplatíte pouze jednou ročně poštovné, když Vám budeme kov odesílat. Žádné skryté poplatky zde nejsou.

Proč je skladování kovu pouze na jeden rok? Proč nenabízíte delší skladování?

Vycházíme z faktu, že pro klienta je nejbezpečnější mít nakoupený kov pod kontrolou. Proto je zapotřebí, aby drahý kov dostal do svého držení. Volíme logickou frekvenci odesílání jednou ročně, aby pravidelné ukládání do kovu mělo smysl. Na Vánoce Vám tedy přijde nakoupený drahý kov. Delší skladování nenabízíme.

Obáváme se, že firmy, které bezplatné skladování nabízejí, kov nedrží fyzicky a oddělený od vlastních zásob a majetku. My naopak kov, který byl nakoupen pro klienta prostřednictvím služby Stříbrný účet, striktně oddělujeme od vlastního majetku. S takto nakoupeným kovem tedy nelze obchodovat, což by při tzv. dlouhodobém bezplatném skladování bylo jediným možným řešením nákladů na toto skladování. Naše zásada je, že nakoupený kov je Váš, a proto s ním nesmíme obchodovat. Je to pro Vaše bezpečí - kov je Váš, je od našeho majetku oddělen. Nikdo Vám jej tedy nemůže vzít.

Stříbrný účet, jde tady spořit i do zlata?

Ano, Stříbrný účet umožňuje ukládat prostředky do stříbra i zlata. Název Stříbrný účet máme pro tuto službu registrován jako ochrannou známku.

Proč jinde platím vstupní poplatky nebo poplatky za vedení účtu a u vás ne?

Vstupní poplatky živí hlavně prodavače a agenty, kteří za Vámi chodí se smlouvami. Zpravidla také spoříte nejdříve na vstupní poplatek, teprve pak pro sebe. To my nechceme - žádné prodavače ani agenty z Vašich peněz neplatíme. Proto není důvod, abychom nějaký vstupní nebo výstupní poplatek účtovali. U nás na Stříbrný účet nakupujete kov za stejných podmínek, jako jsou aktuální ceny v e-shopu.

Když je vedení účtu, položky, skladování stříbra a zlata zadarmo, kde je teda váš zisk?

Náš zisk je stejný, jako když u nás nakoupíte v e-shopu. Cena nákupu je stejná, jako v e-shopu. Ale celý proces je naprosto automatizován, takže nás nestojí žádnou práci navíc. Proto vystačíme s marží, jaká je v e-shopu. Není důvod Vám účtovat cokoliv navíc.

Z čeho berete prostředky na bonusy ve zlatě a stříbře? Neplatím nic navíc, cena stejná jak na webu... ?

Protože je celý proces automatizován a odesílání bude jednou ročně, šetříte nám náklady na zpracování a odesílání. Je rozdíl, jestli Vám máme zabalit a poslat ročně 12 zásilek nebo jednu. A tady je prostor pro úspory. Co jste nám ušetřili na práci a nákladech, to Vám rádi dáme formou bonusu ve zlatě nebo stříbře (podle toho, co čeho si ukládáte).

Když se dělá nákup, jaká je cena?

Nákup bude vždy začátkem měsíce, podle uvedených pravidel. Cena bude stejná, jaká je v okamžiku nákupu v e-shopu.

Váš dodavatel rodinného stříbra - již od roku 2009.
Drahé kovy?
Silverum!
Garance zpětného výkupu.
Tradice
Více než 15 let na trhu.
Výhodné ceny
Garance původu a ryzosti kovů.